תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשכ"ז
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
בלתי מוגה - מהדורה חדשה
סיכום:
קושי השעבוד הכנת החומר להמשכת העצמות
קושי השעבוד הכנת החומר להמשכת העצמות
ע"י קושי השעבוד ועבודת פרך, זיכוך החומר בכור הברזל, זכו למ"ת, המשכת אוא"ס בעולם ובגוף ע"י תומ"צ, כמאמר רב מתיבתא גופא דלא סליק בי' נהורא מבטשין לי', כששמע רשב"י דבר זה, גחין ונשיק לעפרא. הנה הנשמה מצ"ע "טהורה היא" ובירידתה לבי"ע "בראת יצרת נפחת" רצונה להיפרד מהגוף "אתה משמרה בקרבי", ע"י העבודה עם הגוף "אתה עתיד ליטלה" לאשתאבא בגופא דמלכא "ממני" דייקא, מצד עבודה עם הגוף, שיתגלה שרשו למעלה מהנשמה. ע"י הכנה לתפילה בביטוש וזיכוך הגוף "מתוך כובד ראש, הכנעה ושפלות" באים לעבודה דפסוד"ז ועד לביטול דשמו"ע. כך זיכוך העולם להיות ראוי למ"ת ע"י קושי השעבוד כור הברזל פעל שינוי הגוף והטבע שיאיר בו אור עצם הנשמה עד לעצמות א"ס ב"ה. כמו"כ גלות זה הוא כור הברזל לימות המשיח לקבל פנימיות התורה, אלא שאין צורך בקושי השעבוד שכבר היה די והותר, כמ"ש אדמו"ר האמצעי שבטלו השמדות ולא יהיו עוד ולתקפ"ץ, ותומ"י זוכים לגילוי פנימיות התורה "ישקני מנשיקות פיהו" בביאת משיח צדקנו בקרוב ממש.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
בתחילה מביא "מה שמבאר בעל ההילולא (דכ"ד טבת) בתורה אור" בהמשך מביא "מ"ש במאה שערים שנדפס לאחרונה, ובא' הביכלאך שהגיע לאחרונה, בביאור סדר היום החל מסדר התפלה" נדפס לאח"ז באוה"ת ענינים.
בתחילה מביא "מה שמבאר בעל ההילולא (דכ"ד טבת) בתורה אור" בהמשך מביא "מ"ש במאה שערים שנדפס לאחרונה, ובא' הביכלאך שהגיע לאחרונה, בביאור סדר היום החל מסדר התפלה" נדפס לאח"ז באוה"ת ענינים.